Gäääsp!

2009-09-10 @ 23:15:50

Jag har ju blivit så duktig som går och lägger mig i någorlunda tid nuförtiden, så alltså ska jag lägga mig nu för att sedan gå upp kl 06:30, tar lite sovmorgon imorgon. Måste ju alltid läsa eller titta på tv innan jag somnar annars kan jag inte sova så jag somnar nog ändå inte förns sent, ikväll ska jag läsa min nya Amelia.
Vet inte riktigt vad tjejerna och jag ska göra imorgon efter våra skolplikter, det är ju HELG och inga tider att passa så vi hittar säkert på något kul. Weeee!
God natt kära vänner och vad kul med så många kommentarer, fortsätt med det ;)


Kommentarer

Postat av: Gia

Amelia... Oj, där fick du många vuxenpoäng...

Postat av: Nolli

Haha mm, då har jag varit vuxen läääänge ;) Prenumererat på den i flera år, hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback