Jag är bortskämd...eller?

2009-09-10 @ 20:54:16

Idag när jag kom hem efter att ha hämtat barnen så hade pojkvännen dammsugit, diskat och fixat kaninburen (utan att jag bett om det), wow vilken man och vi bor inte ens ihop, undrar hur bra det blir sen då??!! Fast hmm, är det kanske därför han "smörar"? Han har t.om bokat en tvättid på måndag när han vet att jag är i skolan vilket betyder att han ska tvätta alla våra kläder. *Nyper mig i hårt armen*
Det sjuka i allt detta är att jag känner mig bortskämd, varför? Det ÄR ju så här ett förhållande ska se ut. Har jag hittat en man som är jämställd och inte ett till barn att ta hand om? Tror nog det eller jag är nästan helt säker.
Jihaaa! Lovely!
Slutskrytet för idag! Eller nä förresten måste ju säga att jag har världens underbaraste döttrar också! :)

Grattis kära lillebror till teoriprovet, duktigt!

Annars idag så har jag varit i skolan, på torsdagar har jag bollsport som "mitt val" ämne, idag spelade vi fotboll, skitkul var det, fast jag suger.
Sen hämtade jag barnen och hem och lagade middag, det blev Spaghetti med köttfärssås idag.
Min stora tjej lekte en stund med en kompis och lilltjejen spelade spel medan jag lagade mat.
Efter middagen åkte pojkvännen för att jobba han jobbar 19-07 inatt, buhuuu!
Barnen och jag satte oss och kolla lite på tv sen blev det läxläsning med stora tjejen. Nu sover mina sessor så sött och jag kollar på idol och bloggar :)
Life is GOOD!!!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Vad söt du är! Blir ju tårögd!!!! P&K

Postat av: Jenny

Kul att du är tillbaka!!! Det kommer gå bra ska du se,man är alltid starkare än vad man tror och du verkar ju ha en superkille vid din sida! Fortsätt kämpa med skolan nu,skitbra mamma vet jag att du måste vara med så fina och snälla döttrar :)

Kram på dig

Postat av: Nolli

Jocke: Jag är inte ett dugg söt det ÄR ju så grym du är :)

Jenny: Jadå jag är SJUKT stark det vet jag :)Tack!

Det måste betyda att du också är en grym mamma med så fina barn iallafall Michelle, de andra små liven har jag ju knappt träffat men antar att dom är lika fina.

Förresten har länkat till dig hoppas det är ok?

Kram

Postat av: Nettan

åå du har hittat rätt gumman! Ni är så söta ihop.

Postat av: Gia



guldtjej som äntligen får skörda. det är du babe, PUSS!

Postat av: emmy

hehe, det är ju mer än vad jag kan säga att min kära lilla andreas gör:) haha jag blev överlycklig bara han hade lagat mat en gång när jag kom hem hihi:) Hoppas att det går bra för er nu då:)

Postat av: Anonym

Tack Nettan :)

Gia: Du är bäst Gia, tack så mycket!

Emmy: Tack! Du får nog lära pojken ett och annat ;)

Postat av: Nolli

Råkade visst bli anonym men det var alltså jag som skrev ovanstående kommentar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback