Jahap..

2009-09-29 @ 22:06:03

Idag har jag varit i skolan som vanligt, var helt slut så jag längtade tills klockan skulle bli 15 så jag kunde få åka hem och vila en stund. När jag kom hem ringde min handledare på praktiken och vi bokade en tid för möte nästa torsdag, hon verkade riktigt trevlig, gud vad jag ser frar emot praktiken.
Gick och lade mig så fort jag pratat med henne men det var svårt att somna eftersom det var "någon" som ville ha min uppmärksamhet, min lilla babbelpelle. Men vid 17 fick jag blunda till en stund. Vid 18 åkte Jocke till jobbet och jag funderade på om jag skulle gå på bio eller inte, vill se "Allt för min syster" men det blev inte så.
Istället åkte jag och handlade lite mat blev sugen på sill & potatis med gräddfil & gräslök så det fick bli det till middag, mums. Fick med mig en cola och chokladmunkar också för att sörja min ensamma kväll hemma, idag tyckte jag inte att det var kul att vara ensam hemma men nu känns det helt ok ändå.
Har städat lite nu på kvällen men det är värsta diskberget i köket orkar/vill inte ta tag i det idag, tagit en skön dusch och är nu ganska pigg eftersom jag sov en timme förut, ska nog fixa med mina tidningar som jag aldrig gjorde igår.

I helgen skulle jag vilja gå på underbara barn mässan och Hem & Villa mässan som är samtidigt får se om det hinns med. Imorgon ska jag jobba, ska bli trevligt med lite extra cash efter att ha betalat alla tråkiga räkningar. Mindre kul blir det för min trasiga axel, men överlever säkert det också.

Åh jag vill JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE gärna spela klubb krukans nyöppningsturnering i helgen men den är lite för dyr men kommer att bli stort det är redan 95 anmälda så prissumman kommer att vara fin, 2000 kr kostar det. Vore inte helt fel att vinna den, borde ju vara min tur snart.

Nä på återseende kära vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback