Mission completed

2009-09-17 @ 20:25:06

Yes, garderoberna blev rensade :) Gick ner med 3 st kartonger med sommarkläder och skor till källaren och körde 6 st proppfulla påsar med kläder som jag inte kan eller vill ha till mamma.
Passade på att få lite mat i magen också när jag var hos mamma, härligt att få känna sig som ett litet barn igen.
Efter min rensning har jag kommit fram till att jag behöver massa saker. Eller behöver och behöver men jag vill ha:

  • 2 par nya jeans
  • 1 par gympa skor
  • 1 par nya höstskor
  • 1 par lite finare partyskor
  • 2 nya behåar
  • Några koftor
  • 1 par VARMA vinterskor för utelek
  • 1 kavaj
  • 1 par regnstövlar
...och så massa annat smått och gott :)

Så kan någon skänka mig några tusen?

Åh vad jag vill ut och shoppa!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback