Så tomt..

2009-09-13 @ 19:11:05

Usch barnen har åkt till sin pappa och som vanligt är första och andra dagen så sjukt jobbig men sen blir det lite bättre. Det är verkligen en sån sjuk kontrast från att ha barnen och fullt ös, till helt tyst och tomt.
Kommer aldrig att vänja mig.
Som tur är så vet jag att dom har det minst lika bra hos pappa som hos mig, det känns tryggt.

Igår var vi iväg på C:s fösta balettlektion åh vad hon tyckte det var roligt :)
Efter det så var vi på en marknad där det fanns massa kul för barn, ponnyridning, karuseller, studsmattor, hoppborgar och sen kunde man få prova på att sitta i polisbil, ambulanshelikopter och brandbil, det tyckte barnen var roligt. Men jäklar vad det är lätt att bränna pengar och fort går det.
På kvällen var vi bara hemma (hos farmor) och mös.
Vi spenderade ju helgen hos barnens farmor = massa god mat och alldeles för mycket sömn (för mig).

Vi kom hem från farmor vid 15-tiden, N gick ut och sålde lite jultidningar och hon fick faktiskt lite sålt.
Jag lagade mat och gosade lite med lilltjejen. Efter middagen kom pappa och hämtade mina sessor.
Buhuuu!

Så vad ska jag göra nu när det är så tomt och jag har all frihet/tid i världen?
Var lite sugen på att åka till Ikea och tröstshoppa men blev ju lite sent, pokersugen är jag också men det försöker jag ju hålla mig borta ifrån.
Så jag kanske bara ska vara hemma och kolla på tv och rensa lite i mina garderober, det skulle verkligen behövas.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Postat av: Nettan

förstår att det blir tomt...=( snart är sessorna tillbaka igen.. Kram Nettan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback