Tre Generationer

2009-09-15 @ 21:01:33

Idag har jag varit i skolan och kämpat med tre generationer det har gått jättebra, efter skolan åkte jag till mamma för att fortsätta skriva om mammas och mormors livshistoria, det har blivit totalt 6 st A4 papper. Jag är nöjd med delen om mig men känner mig inte alls nöjd med mammas och mormors del måste slipa lite mer på dom. Har hela dagen på mig imorgon så det ska nog gå bra.
Fick jättebra respons av "kladdet" jag lämnade in till min lärare, vilket gjorde mig ännu mer motiverad. Weee!
När jag kom hem från mamma stod maten serverad, wow jag är så bortskämd och jag bara ÄLSKAR det!
Har slökollat på idol, nu blir det nog lite tv och glass :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback