Ber för ett mirakel

2009-09-16 @ 21:27:26

Även om det ser mörkt ut så ber jag om att ett mirakel ska ske när det gäller Linas pappas fru Agneta.
Hon ligger jättedålig på sjukhus och läkarna har bestämt sig för att stänga av respiratorn, usch så sorgligt, men som sagt, jag hoppas fortfarande på ett mirakel. Lina & Stanley jag tänker på er och Agneta också såklart.

Idag efter skolan så åkte Jocke och jag till Farsta för att shoppa lite, vi hann in i 3 affärer innan telefonen ringde, det var en jätteledsen Lina som hade fått ett hemskt besked och behövde hjälp med barnvakt en stund för att åka till Norrköping för att ta farväl av Agneta.
Vi åkte direkt och passade barnen en stund innan Tessan kom hem och tog över.
Blev lite shopping iallafall, jag köpte två tröjor och Jocke ett par jeans innan vi sprang iväg.
Skulle egentligen haft basketträning ikväll men det blev sent och jag hade ingen ork. Så vi tar det lite lugnt nu istället.
Jag är färdig med mitt skolarbete nu, så himla skönt, nu är det bara redovisningen kvar som är nästa vecka det ska bli så skönt när allt är helt färdigt.

Fan jag är på sånt jävla humör, lingonvecka snart, bläää.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback