Färdigpackad och myslördag

2010-04-25 @ 00:14:09

Var i kärrtorps lekpark idag för att kolla in klädbytardagen, den var inte mycket att hurra för tyvärr men det var fint väder så barnen lekte i ca 2 timmar och vi njöt av solen.
Efter parken bar det av hem och fixa lite innan Kim och alla barn kom över, de kom vid 15 och gick hem vid 22:30, gissa om det varit fullt ös här hemma :)

Mina sessor somnade på soffan så fort de andra gått utanför dörren, helt slut var dom.
Jag har packat färdigt allt så imorgon ska jag spendera hela dagen med att bara mysa med mina älsklingar innan de åker till pappa och jag till Riga.
I natt sover de nära mig :)

Natti natt, hörs om en vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback