Fullt ös!

2010-04-08 @ 00:06:02

Åh herre gud vilken dag, det har varit full rulle hela dagen. Imorse blev vi väckta av 4 hungriga små tjejer så det vara bara att gå upp och fixa frukost :)
Sedan har jag städat städat och åter städat (fått sån enorm städnoja sedan myrinvasionen) tvättat kläder har vi också gjort. Barnen har lekt massor. Vid 13 tiden åkte första barnet hem, sedan körde Jocke Nadja hem till Ronya och vid 15 gick Felicia hem. Claudia och jag var hemma och njöt av lugnet :)
Vid 17 kom Jocke hem igen och vi cyklade till parken, Claudia och Jocke stannade i parken och lekte medan jag cyklade vidare till gymmet där jag spenderade nästan 1 1/2 timme. På väg hem från gymmet "plockade" jag med mig Claudia och Jocke från parken.

När vi kom hem lagade Jocke maten medan jag fick för mig att jag skulle baka något, det blev 3 olika bakverk. Typiskt mig, bakar jag så kan jag inte bara göra en sak utan det måste vara flera.
Sedan städade jag och städade och städade, tror jag har dammsugit 3 gånger idag och torkat golv. MÅSTE sluta med min städnoja, Nadja har sagt flera gånger att jag är hysterisk och hon har fan rätt. Stackars barn.

Med frukost, lunch middag och allt bak har det gått 5 st diskmaskiner och en är kvar till imorgon bitti, sjukt.
Tvätten är nu ren och i garderoberna nice. Har även tvättat 2 fulla ikeakassar med kläder som ska till Gröna villan (secondhand butik) nu ska allt bara hinnas strykas också innan fredag.

Från att igår ha haft 4 småtjejer som sover hemma så har vi nu bara 1, Nadja sover hos Ronya.

Mysig dag även om det kunde varit mindre städning och mer mys.

Vi tog fram den stora luftmadrassen så alla tjejer kunde sova tillsammans

Chèvrefylld lövbiff med klyftpotatis och rödbetor strösslade med rostade pumpakärnor, mums!

Lite cocosbollar

Snickerskakor

Mina sjukt fula "Finska pinnar"


Kommentarer

Postat av: nadja

Nähä, dom var jätte fina och goda!

Jag älskar dig... Puss!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback