Lycklig!

2010-04-06 @ 17:04:32

Det här vädret är helt underbart och gör mig lite extra lycklig :)
Har precis varit ute på promenad och i parken i nästan 4 timmar med mina tjejer och deras kompisar, SÅ härligt. Men fy på alla hundägare som inte plockar upp skiten efter sig GRRRRR! Självklart trampade Nadja rakt i skiten :(

Snart ska Nadjas ena kompis hem och kl 18 kommer Linda, Ubbe, Filip och Bella och äter middag med oss. I natt sover Bella och Felicia över hos oss.

Har även spenderat ungefär tre timmar med att rensa barnens garderober och är inte färdig än, fortsätter imorgon. Så skönt när det är gjort, ännu skönare att upptäcka att lilltjejen inte behöver ett enda plagg inför vår och sommar hon har sjukt mycket fina kläder som hon ärver från syrran plus att hon fortfarande kan ha förra årets kläder, min lilla smalis, Nadja däremot behöver massor med kläder. Måste inhandla lite vårskor till barnen också.

Imorgon hoppas vi på fint väder igen så vi kan vara ute mycket, jag tänkte även spendera minst 1 timme på gymmet.

Nä nu ska jag sätta igång och laga mat.

Kram & massa kärlek i det härliga vädret :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback