Vardagen...

2010-04-20 @ 22:07:53

Ja nu snurrar vardagen på som vanligt igen.
Det är så tråkigt att lämna Claudia på skolan vissa dagar, igår var en sådan dag. Claudia hade varit jätte ledsen hela dagen enda från att jag lämnade henne kl 08 till jag hämtade kl 15:30, hon kunde inte leka eller nånting hon bara gick runt och var ledsen, personalen fick t.om mata henne på lunchen för att hon var så ledsen. Anledningen var att hon saknade mig :( Stackars liten. Det händer ibland att hon är ledsen när jag lämnar men när jag sedan ringer till skolan 10 min efter så är hon glad igen, men inte igår. Mammahjärtat blöder. Hon blir aldrig ledsen när pappa lämnar, konstigt det där.
Efter skolan var vi på Nadjas kvartssamtal och än en gång ger hon oss anledning och vara sjukt stolta över henne :)
När samtalet var slut var det dags för golfträning för sessorna, jättekul att titta på, det var första gången jag var med eftersom det är Sacha som dragit in barnen i golfen och skött det mesta med det men nu blir det golfträning även på mina veckor. Hoppas snart på lite mer värme för det var kallt, brrr.

Idag fick Claudia vara ledig från skolan, jag har så mycket viktigt i skolan så Jocke fick ta hand om sessan, han är ändå ledig.
Efter middagen cyklade vi alla fyra till Kim och alla barnen och fikade lite, länge sedan vi träffade dem och Kim har fått en söt liten mage nu (väntar 5:e barnet).
Sedan var det bara hem och göra Engelska läxor med Nadja. Sessorna sover så sött sedan en bra stund, jag ska kolla lite bloggar och FB så ska jag också sova sött.

Jocke är ledig i en och en halv vecka och det är helt underbart, när barnen och jag kommer hem så är middagen färdig och hemmet skinande, me like A LOT! :)

Imorgon är en ny dag och jag hoppas verkligen att det går bra att lämna Claudia utan att hon blir ledsen.
Upp och hoppa kl 06.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback