Bloggångest...

2010-08-28 @ 01:11:07

Urk inte bloggat på flera veckor ju. Hänt massa kul men jag får köra en recap på det när jag orkar/har mer tid.
Idag var jag på en arbetsintervju på ett gruppboende i Älta, hoppas jag får det. Det blir som timvikarie eftersom jag pluggar. I torsdags var det upprop i skolan och på tisdag börjar det på riktigt. Vi har varit på 50-års fest (TACK Hola och Karin, det var mycket trevligt) nästa lördag ska vi på 30-års fest och lördagen efter det på 40-års fest. 30-års festen har temat 80-tal så imorgon ska vi ut och leta passande kläder, tror jag vet ungefär hur jag ska se ut. Bilder lovas EJ ;)!
Nadja hade sin första hockey träning igår och tyckte det var skitkul så det vill hon fortsätta med, snart börjar också dansen och teatern för tjejerna, japp hösten är verkligen här och alla rutiner är igång, rätt skönt tycker jag.
Själv har jag börjat tänka betydligt mer på vad jag äter och tänkte komma igång med träningen så fort jag blivit frisk(ögon och öroninflammation och svinont i halsen). Jag vill gå ner typ 7 kg och bli lite starkare i kroppen för att må bra. Man är ju inte purung längre.
Vi har kollat på en massa radhus och hittade ett som vi VERKLIGEN vill ha men det blir nog inget med det, vi har inte riktigt råd nu när jag pluggar. Men om jag får det där extra jobbet och kommer igång med det så kanske. Är så jäkla less på att pendla varenda morgon, vill ha nära till barnens skola, kompisar, aktiviteter och deras pappa det vore verkligen helt underbart. P

Ögonen går i kors nu. Får som sagt lägga in lite bilder och berätta mer när jag orkar.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback