Söndag

2010-12-19 @ 18:15:58

Idag har barnen och jag varit och shoppat i stan. Det är faktiskt lite obehagligt att röra sig på centralen med barnen efter det som hänt, men vi kom hem oskadda ;) Väl hemma pysslade vi lite och sedan kom Sacha för att hämta sessorna men de kommer tillbaka till oss redan på lördag, weee! Då ska vi fira jul på Lagnö hos Jockes MaPa, vi kommer att vara där på både julafton och juldagen men kommer inte att öppna några julklappar förrän barnen är med på juldagen. Jag har knappt hunnit köpa några julklappar än så det är dags att börja lägga på ett kål. Slutar tidigt alla dagar kommande vecka plus att jag är ledig på torsdag så det ska inte vara några problem. Åker nog till Kista efter jobbet både måndag och tisdag eftersom de stänger kl 22, då borde jag få en del gjort :) Skärholmen och Toys´r´us måste hinnas med också.

Kollar just nu på handbollsfinalen och lirar samtidigt en online turnering. Tänkte försöka rensa garderoben som är i akut behov av det. Jag har alldeles för mycket kläder och det är kaos i garderoben, har ingen överblick alls. Garderoben är iofs väldigt liten också. Längtar tills vi flyttar, då ska jag ha en STOR garderob. Förhoppningsvis är det inte långt tills dess, vi håller på att buda för fullt på ett radhus i Tumba. Imorgon får vi nog veta om det blir vårt, om det inte blir det så kommer det säkert nya tillfällen. Senast i maj/juni SKA vi bo i radhus har vi sagt *hoppas hoppas*

Jocke jobbar men kommer hem ca kl 20 med mat från Anjas Vedugn, mums!

Nu ska jag återgå till det jag höll på med.
Heja Sverige!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback