Känner mig duktig :)

2010-02-11 @ 21:30:36

Hade redovisning i skolan idag för 48 pers och det gick över förväntan, var sjukt nervös innan men det släppte ganska fort, så jäkla skönt att ha det gjort. Imorgon är det de sista två redovisningarna sedan är vi färdiga med psykologin.

Idag har jag kört ett aerobic salsa pass, det var kul men svårt. Jag promenerade till högdalen i rask takt och joggade hem, känner mig grymt duktig :)
När jag kom hem stod åter igen maten på bordet, idag blev det Linas Mandeltoppade koljafilé med pressad potatis och sallad med babyspenat. Måste förtydliga det här med Linas har jag förstått. Det är alltså inte så att Lina och jag äter middag tillsammans varje dag utan det är från Linas matkasse :)
Jag ÄLSKAR Linas matkasse, helt underbart är det att ha det.

Igår kväll satt jag och läste lite mer om utbildningen som jag vill gå och fick panik. Sist jag kollade så behövdes endast Matte A men nu är det ändrat så jag måste ha Matte B, jag som tagit det lugnt med Matte A för att jag var inställd på att det inte behövdes. Pratade med min mattelärare och berättade om min panik, han sa: ja men du är ju färdig med matte A nu, vi fixar matte B innan terminen är slut och så satte han en matte B bok i min hand.
Gaaah nu är det bråttom, får kämpa järnet och plugga mycket hemma. JAG SKA FIXA DET!

Sessorna sover så sött och Jocke är i tvättstugan. Snart ska jag stänga av datorn och kolla lite på tv sedan blir det natti natt.
Imorgon efter skolan ska vi bara hem och vända, ska åka till barnens farmor och vara där en stund sedan blir tjejerna kvar där över natten och jag ska på tjejmiddag hos Linda.
Lördagen spenderar vi nog hemma hos farmor och på söndag ska barnen och jag först på familjegympa och sedan bada på högdalens bad & gym.
På kvällen åker barnen till pappa och jag åker och jobbar. Fullt upp med massa kul i helgen så det lär inte bli något bloggande på ett par dagar.
Ha en trevlig helg!

Mandeltoppad koljafilé med pressad potatis och sallad med babyspenat, mums!
Behöver dock en ny kamera, blir inga bra bilder eller så är det bara jag som är sämst på att fota.



Kommentarer

Postat av: nadja

AA det var gott, mums!

Puss puss:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback