Kul dag!

2010-02-26 @ 23:38:49

Idag har varit en bra dag! Det började med att jag kom till skolan en timme för tidigt, det har ju tagit mellan 2 och 3 timmar att ta sig till skolan 3 dagar denna vecka men inte idag inte :)
Fick ett sms vid 10 tiden där det stod "Du har vunnit pris i fototävlingen kolla mailen" kollade såklart mailen direkt och fick en trevlig överraskning. Jag vann första pris i fototävlingen på Linas matkasse, priset är en gratis matkasse värd 749 kr och två biobiljetter, weeee! Jag har ALDRIG vunnit nåt sånt här förut så det var extra roligt.
Efter skolan svängde jag förbi Ica en snabbis och köpte lite chips, dipp och annat gott till kvällens fredagsmys med Jenny och Co, supertrevligt var det :)
Innan Jenny och Co kom över så var vi ett par timmar hos min mor och åt middag. Nadja är nu lika lång som gammelmormor ser jättegulligt ut, hihi.

När Jenny och killarna hade åkt fortsatte vi att titta på Let´s Dance, Nadja somnade i mitt knä vid 21:30 och Claudia somnade lite tidigare. Trötta tjejer idag. Jocke och jag såg Solsidan och sedan gick även han och lade sig, han ska upp och jobba kl 05, usch vad jag tycker synd om honom. Själv tänkte jag att barnen och jag ska sova till kl 10, får väl se imorgon bitti om barnen tycker samma sak. Vi har inget alls planerat imorgon faktiskt, förutom Jockes hockey match kl 19 och melodifestivalen kl 20, tyvärr så krockar dom så vi får se vilket det blir.

Claudia ville promt ta foto på middagen hos mormor idag. -Men mamma du tar ju foto på maten hemma jämt, hihi. Här är resultatet:

Spansk tonfiskpasta

 

Kommentarer

Postat av: nadja

Mums! Det var jätte gott=)

Jag älskar dig <3<3<3<3

Puss puss

Postat av: Noelia

Visst var det :) Jag har precis skrivit en kommentar i din blogg. Älskar dig också mitt hjärta. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback