Tralalaaa

2010-02-16 @ 22:32:57

Nähep blev inge jobb i söndags så jag åkte hem och bara mös med mig själv på soffan, skönt! Igår (måndag) däremot jobbade jag iallafall i 6 timmar.
Just nu känns skolan tung som fan, jag har tappat gnistan det är INTE kul alls vill bara att det ska vara över nu, vill vidare. BLÄ BLÄ BLÄ, vädret är inte så kul heller. Vill ha vår och sommar NU!
Vilket kul inlägg :)

Idag fick jag iallafall mysa ett par timmar med min kära vän Jenny, först blev det en fika på söder sedan lite shopping och tanken var att vi skulle gått på bio men vi var båda rätt trötta så det blev middag på Axela och sedan hem. Nu sitter jag på soffan och surfar lite, Jocke har tagit över tv:n det är visst Hockey :)

Längtar extra mycket just nu till vecka 12 då vi åker till Vålådalen och åker skidor i en hel vecka.

Har glömt att ta foto på 2 st Linas middagar men detta har vi ätit : Kycklingwok med nudlar och färskriven lime och ingefära samt morot-och kokossoppa med nudlar och röda linser. Kvar att laga är: Kalkonkorv Bombay med ris. Tack Lina för att du finns! :)

Imorgon ska jag träna efter skolan och sedan kolla på Jockes match. På torsdag ska Jocke och jag se "Bruden som visste för lite" på maximteatern. Har fått gratis biljetter av skolan.
På fredag åker jag till Åland med Lena, Gittan och Åsa och hälsar på Gia blir borta till på söndag. Det ska bli skönt med lite miljöombyte och tjejsnack hela helgen :)

Och på söndagkväll kommer sessorna hem igen! Weee :)

Se nu har jag bloggat för resten av veckan ;)
Ha en trevlig vecka och helg om vi inte hörs innan!





Kommentarer

Postat av: Jockemannen

Tjejsnack? Snarare ta..tsnack! ;-)



Blir tomt här!



Puss

Postat av: Noelia

Jaaa tanterna och jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback