Värst vad det var sjukt här då

2010-02-09 @ 00:07:26

Det blev som jag trodde, Nadja vaknade med världens förkylning imorse men ingen feber eller så, så hon fick följa med mig till skolan efter att vi lämnat Claudia i skolan. Kändes sådär att ha henne sjuk i skolan men hon var rätt pigg och tyckte det var kul, skönt för jag hade två mycket viktiga lektioner idag, den sista lektionen kunde jag skippat och åkt hem men Nadja ville hemskt gärna se när jag hade ENG lektion så vi stannade.
Åkte sedan och hämtade Claudia, förbi Nadjas skola och hämtade läxor så hon inte ska ligga efter samt en sväng till apoteket vi kom inte hem förrän kl 17. Claudia hade med sig Alyssa hem idag och de lekte så fint medan jag lagade mat. Nadja gick raka vägen till sängen och slocknade och sov i nästan två timmar, väckte henne för lite mat och sedan har vi bara legat och myst i soffan, trodde hon skulle få svårt att sova eftersom hon sov så länge på kvällen men nä hon somnade vid 23.
Imorgon har jag ännu en jätteviktig lektion men inte förrän kl 13:10 så båda tjejerna får vara hemma med mig och sedan ska Sacha ta dem i 2 timmar, tills jag är färdig.

Idag kom Linas matkasse, blev en dålig bild dock :



Nu vaknade en ledsen Claudia med växtvärk, fram med värmekudden och lite massage. Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback