En snabbis

2010-01-17 @ 23:07:30

Nu blir det en snabb blogg bara.
Therese & Micke fick en liten Joline kl 20:40 igår, myyys! Grattis till er!

Storkross mot Tyresö idag, vi vann med 39 poäng :)

Jag ÄLSKAR min Iphone, sa jag det, ja just det ;)

Imorgon fyller jag 29 år, fy fan snart 30 :) På min födelsedag ska jag snusa lite bebis mellan kl 14-15, vilken present.

Blev inga nya vinterkläder för Nadja idag, fanns inte så mycket fint och hon ville inte ha nytt så vi får satsa på att vara ute i god tid till nästa vinter och köpa ordentliga. Hon klarar sig med det vintekläderna hon har nu och vintern är ju slut om ca 2-3 månader.

Claudia är frisk, bara sådär helt plötsligt. Trodde hon var på väg att bli jättedålig men det räckte visst med att vi var hemma och tog det lugnt igår, hon är hur pigg som helst igen så imorgon blir det skola.
Barnen och Jocke har grejat och haft sig hela kvällen med överraskning till mig, så söta.

Nä nu ska jag sova så jag är pigg på min födelsedag.
Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback