En underbar födelsedag

2010-01-18 @ 23:03:35

Imorse kl 05:55 blev jag väckt av barnen och Jocke med frukost och tårta på sängen, så söta. De hade bakat en liten tårta till morgonen och en stor som vi hade till fikat ikväll. Jättegoda och jättefina. På morgonen fick jag öppna mitt första paket det var ett mobilskydd till min Iphone, innan middagen fick jag 6 st jättefina glasunderlägg som Nadja gjort själv och en Electrolux handdammsugare som jag önskat mig :) När vi ätit middag kom det lite gäster, vi fikade och hade trevligt och jag fick ett presentkort på Gina Tricot samt en jättefin skjorta/blus vet inte riktigt vad det kallas men den var jättefin iallafall.
Tack till er som var med och firade mig idag! Och tack till mina underbara barn som är så himla engagerade och gör allt för att jag ska få en bra födelsedag och tack till Jocke som hjälper tjejerna med allt. Puss på er!

Vid frukosten i morse kändes Nadja sjuk så vi fick vara hemma idag. Var rätt skönt att bara vara hemma och mysa med tjejerna.
Jag sprang iofs runt en del och städade och tvättade, stackars älsklingarna, jag önskar att jag bara kunde släppa allt och bara göra ingenting och umgås med barnen. Men det ska fixas frukost och plockas undan, sedan ska det lagas lunch och plockas undan och så tvätta och städa och tiden bara flyger iväg så har jag inte gett barnen den uppmärksamheten som jag skulle velat :(
Känner mig som världens sämsta mamma ibland. Jag måste tagga ner på min städnojja innan jag blir helt galen.

Åkte inte och hälsade på Therese, Micke och lilla Joline på BB idag eftersom barnen var lite dåliga man vill ju inte smitta bebisen, så jag får ta det när dom är hemma från BB igen på ons.

Imorgon åker älsklingarna till pappa men de kommer tillbaka redan efter 5 dagar :)

Jag ska gå i skolan samt jobba kväll/natt tis,ons och torsdag så förmodligen blir det inte mycket bloggande.

Ganska sjukt att jag har fått över 90 st fina grattisönskningar på Facebook idag, tack allihopa!
Ha en härlig fortsatt vecka.

De flesta bilderna jag tog ikväll blev suddiga tyvärr, men lägger ut några som inte blev suddiga.


Jösses vad trött jag var


Sötnosar


Lilla söta tårtan


Iphone skydd


God morgon mamma


Min trötta tjej imorse


En tvåvåningstårta gjorde de till mig :)


Älsklingarna


Glasunderlägg det fattas ett som det ska stå N på.


Min nya handdammsugare :)


Här kommer lite andra bilder från idag och helgen.


En sjuk Claudia i lördags


Lite kortspel hann vi med :)


Soffmys


Claudias specialdricka och fina musche


Claudia ville duscha med trosor idag


Lite pyssel hann vi också med




Kommentarer

Postat av: nadja

Jaa, vi hann med mycket vi.

Vi hade jätte kul i helgen.

Puss puss älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback