Helgen hittills

2010-01-30 @ 22:57:15

Igår (fredag) var vi bara hemma och tog det lugnt. Efter middagen åkte Nadja till Felicia och tittade på Let´s dance där och Claudia hade Josefine hemma, vi kollade på Let´s dance och åt massa gott. Claudia somnade på soffan redan kl 21 och kort därefter somnade Josefine sen kom Nadja hem. Vi låg på soffan och mös och Jocke gick och lade sig eftersom han skulle upp och jobba idag. Nadja och jag somnade på soffan vid 23, kl 01 kom Jocke och väckte oss så flyttade vi till sängen och fortsatte sova till kl 10 imorse, så jag känner mig väldigt utsövd.

Fredagens mat var: Persiljekryddade Wallenbergare med kokt potatis och rårörda lingon, sådär tyckte jag men de andra gillade det.


Fredagsmys med lite blandat nyttigt och onyttigt :)

Idag har vi precis kommit hem från Williams namnfest, det var jättetrevligt och kul att träffa alla igen, det blir alldelles för sällan numera.
Vi fick jättegod mat och fika. Tack Anna & William.

Imorgon ska vi hälsa på Therese, Micke och Joline. Barnen har inte träffat lilla Joline än och vill gärna göra det. På kvällen åker barnen till pappa och jag åker och jobbar.

Lite bilder:

Anna

Jenny & Suzana

Vesna & lilla Leontina och Stella

William somnar mitt i maten :)

Nadja & William


Williams tårta

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Hej, kul att läsa om dig och dina fina tjejer!!



Kram C

Postat av: nadja

Mums den var god=) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback