Piggelin

2010-01-16 @ 16:27:38

Jag är pigg(!!!). Kan det vara första gången ni läser det i min blogg?
Jag har inte varit så här pigg på länge. Tors, fre och idag har jag varit jättepigg. Jag var ju hos naprapaten i onsdags, undra om det kan vara det som gjort att massa spänningar släppt? Jocke tror att det är för att jag slutat röka.
Det har gått 16 dagar nu, och det är verkligen INGA problem. Värre blir det nästa vecka när jag jobbar kvällar/nätter men det spelar ingen roll jag kommer INTE att ta ett bloss till ever in my life!
Hursom så är det underbart att vara pigg och glad :)

Igår var Ubbe, Linda och Isabelle här och åt med oss, Ubbe satte upp vår tv på vägen, jättefint blev det. Vi kollade på Let`s Dance och spelade sällskapspel, jättetrevligt var det.

Skulle gått på Jockes Hockeymatch idag men Claudia har blivit förkyld så vi stannar hemma så hon får krya sig, men Nadja och Ronya följde med Jocke.
Claudia och jag har gjort knäck igen, hihi hennes favorit men det här var sista gången innan nästa jul :)

Imorgon bär det av till Länna för att köpa nya vinterkläder till Nadja och sedan har jag basketmatch (Om Claudia mår bättre)

Barnen och Jocke har något lurigt på gång (jag fyller år på måndag). De är så söta och jag är inte ett dugg nyfiken SÅDETSÅ! Eller?
På måndag blir det lite fika hos oss med Jockes släktingar och barnen. Barnen skulle egentligen åkt till pappa redan imorgon men de vill vara med på min födelsedag så jag får mysa med dem enda tills på tisdag :)
Nästa helg vill jag nog ut och fira lite med vänner. Vi får se hur det blir med det.

Min Iphone kom igår, LOVE IT! :)

N & A:s tvillingpojkar är här, så roligt! Jättegrattis N & A till pojkarna! Så kul!

För 6 timmar sedan fick jag även sms av Micke att de var på väg till BB, så spännande :) Heja Therese! Gaaah vad jag längtar. Hoppas hon inte behöver lida allt för länge!

Nä nu ska jag ta hand om min lilla sjukling och laga mat om en stund.

Kommentarer

Postat av: Nettan

Skoj med massa bebisar VILL OXÅ HA=) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback