Vardag igen

2010-01-12 @ 20:45:26

Har egentligen inte så mycket att skriva. Vardagen är i full gång igen och vi har inte gjort så mycket mer än varit på skola och jobb.
Igår efter att jag hämtat barnen så släpade jag med två stackars jättetrötta barn för att köpa nya vinterskor till båda tjejerna och nya vinterkläder till Nadja, hennes börjar bli för små. Kom hem med två nya mössor, två par vinterskor (som jag skulle) och en overall till Claudia. Vinterkläder till Nadja var svårt att hitta nu men tänkte åka till Länna i helgen och se om vi hittar något där.
Det blev varsitt par svarta Superfit Goretex, dom är toppen, varma och lätta. Det var rea i Tumba vilket var jättebra, nedsatta från 599 kr till 420 kr, skönt med tanke på att dom kommer att användas i typ 2-3 månader till och förmodligen kommer att vara för små nästa år, jösses vad fort barnen växer.

Idag hade Claudia en kompis hemma och det har varit lugnt och skönt, nu sover tjejerna och Jocke är på hockeyträning, skönt med lite tid själv :) Jag tänkte läsa lite bloggar, slötitta på tv och kolla in facebook lite sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa min Amelia som låg i brevlådan idag.
Jocke är ledig en vecka nu, så orättvist!

Ha en trevlig kväll!

Jag är trötter som vanligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback