We are all the winners!

2010-01-10 @ 22:09:18

Fy fan vilken pärs det varit att städa ut julen, skönt att det bara är en gång per år, det tog längre tid än vad jag trodde plus att vi storstädat lägenheten. Hämtade inte tjejerna förrän kl 19, kopplingen på min bil strulade och jag trodde inte jag skulle komma iväg alls men det löste sig.
Lade barnen i säng kl 21 men de har svårt att sova efter jullovet eftersom det blivit sena kvällar men imorgon kommer de vara så trötta så de slocknar säkert vid 20. Vi ska upp kl 06 imorgon ser inte fram emot det, ska lägga mig själv strax så jag kommer upp.
Jag är ett MONSTER just nu, sluta röka OCH lingonvecka samtidigt är ingen bra kombo, tycker synd om  människorna i min närhet just nu, speciellt Jocke som får ta den mesta skiten.
Just det, spelade basketmatch idag också. Vi vann med 49-33 mot skuru. Så denna helg är både Jocke och jag vinnare :)
Natti natt!

Jocke

 

Jag (i grönt för den som inte ser det)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback