Catching!

2010-07-17 @ 01:33:49

Inget spännande har jag att skriva direkt för det vi gör i stort sett hela dagarna är att bada.
Så även igår, när jag var färdig med tvätten packade vi ihop en pastasallad, massa god frukt och vatten och åkte till Ältabadet och träffade upp Anna, William och Agge sedan kom även Lillan m. familj. Vi badade till kl 18 sedan gick vi och åt pizza. Efter pizzan åkte vi hem till Kim & Fredrik och alla barn och fikade, nu är det bara 1 vecka kvar tills barn nr 5 är beräknat, spännande :)
När vi kom hem kollade vi klart på Nanny McPhee, barnen slocknade vid 23 och jag satte mig för att läsa lite bloggar och Fb. Reggade samtidigt mig till en 5 dollars turnering med 600 pers, trodde väl inte att jag skulle bli så långvarig men 20 bloggar och 4 timmar senare hade jag vunnit den. Inte mycket att skryta med men det blev iallafall en 575 dollars vinst för ingenting typ, trevligt och välkommet :)

Idag har vi åter igen varit och badat, denna gång med Linda, Simon och Malik. Jenny och Anna plus deras barn kom förbi också. Det blev lite av en XIST reunion. Vi alla träffades på XIST unga mammor första gången för ca 11,5 år sedan då vi antingen var gravida med första barnet eller precis hade fått. Det blev Eriksdalsbadet idag.
Efter det gick vi och käkade och så var vi en sväng förbi hem till Linda i Skarpnäck. Vid 21 blev vi hämtade av Jocke. In i duschen, lite tv och bums i säng.

Vi är verkligen på språng hela tiden och aldrig hemma. Det är mest Nadja som hela tiden vill göra något men imorgon och på söndag har jag tänkt att det blir bad hela dagen och sedan hem och ta det lite lugnt på kvällen.
På söndag ska Jenny och jag se Melissa Horn på mosebacke, weee!

Fy vad trött jag är, kommer att sova så gott i natt.
Jag är skitdålig på att ta upp kameran och därför blir det oftast dåliga mobilbilder (inte för att kameran är mycket bättre iofs), här kommer några:


Sandänglar


En sandig Claudia


Vad har hänt med mina vackra barn?


Hahaha, det är bara Micke som experimenterat med sin iPhone

Kommentarer

Postat av: Nadja

Vi ser jätte roliga ut....haha!

Puss love u

Postat av: Noelia

Hihi ja det gör ni verkligen :) Älskar dig puss puss

Postat av: Anonym

Vilka roliga bilder! fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback