Gammalt inlägg

2010-07-07 @ 00:12:53

Lade in ett mobilinlägg imorse men det verkar inte kommit fram, det löd iallafall så här:

Ligger och drar mig...
Det gick bra att lämna Nadja vid kollobussen igår, lillasyster blev inte ledsen. Nadja hade ont i magen i bilen tror dock att det var av nervositet, det släppte så fort hon träffade de andra barnen. Lämnade Claudia hos farmor efteråt eftersom Sacha jobbar och det är hans vecka. Claudia får passa på att mysa med farmor och ha henne för sig själv. Efter det åkte jag hem och sov i 2 timmar eftersom jag hade tänkt att jobba hela natten och sov dåligt natten innan. Det blev inget jobb, jag spelade istället och kom 3:a i turneringen vilket gav betydligt bättre betalt än om jag hade jobbat :) WEEEEE, skönt med extra pengar. Nu ska vi snart ta oss upp ur sängen. Jocke ska besikta trailern och jag ska köpa ett par saker till Molle samt sätta in vinsten på banken sen åker vi till Lagnö Micke, Therese, Anna och deras små gosungar följer med. Kommer att sitta fastklistrad vid luren idag eftersom jag väntar kollosamtal för att höra hur min sessa har det ( de ringer hem till alla föräldrar efter första natten för att berätta hur det går)
Ha en bra dag!

Dagen blev lite ändrad

När vi gick upp ur sängen hände en grej så jag fick avboka Lagnö, istället åkte jag hem till Therese en stund och sedan körde jag mamma och mormor till läkaren, efter det bjöd jag dem på lunch och shoppade skor till mormor.
Sedan åkte jag och mötte upp Therese, Micke, Joline och Viktor i sickla där vi först letade bil till M & T och sedan fikade, efter fikat åkte vi hem till M & T och kollade på fotboll. Under hela dagen satt jag med mobilen i högsta hugg om det skulle ringa från kollot men nej inget samtal. Klockan 22 ringde jag till Mirjam och frågade om de hade ringt henne och det hade dom och även till Monika (våra barn e alltså på samma kollo) redan kl 18:30 hade de ringt dem, skumt de måste ha glömt mig. Så jag ringde till kollot och mycket riktigt de hade glömt bort mig och ville ringa upp så vid 22:40 ringde de och berättade hur Nadja hade det. Det var inga problem alls hon trivdes jättebra de hade roligt och superfint väder, ingen hemlängtan heller :) Min älskling! Min andra lilla älskling har även hon det mysigt med farmor.

Nä om man skulle ta och sova snart. Imorgon ska tjejgänget fika hos Suzana och mysa med nya tillskottet Havanna sedan ska jag hålla tummar och tår för Spanien och spela Magdas Goodie.
Natti natt!


Kommentarer

Postat av: Jenny

Vad skönt att det går bra för Nadja på kollot! Är det en eller 2 veckor som hon är där? Grattis till "extrapengarna" förresten :D

Postat av: Noelia

Tja! Det är 10 dagar hon är där. Tack tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback