Inte långsjön men...

2010-07-05 @ 00:27:09

Hägerstenbadet blev det idag, vi bara ÄLSKAR det här vädret. Ber till vädergudarna att det ska hålla i sig länge.
Efter badet kom Sacha och hämtade tjejerna och jag gjorde mig iordning för att spela turnering med Kicki och sedan gå ut men när jag åkte på 9:e plats var klockan redan 23 och Kicki var fortfarande kvar i turneringen så vi får ta utgången en annan dag.

Har precis lagt ut en lägenhetsbytes annons. Vi vill flytta till Hägersten, vet att det blir sjukt svårt att byta våran mot en i Hägersten men det skadar ju inte att prova. Så håll tummarna att vi typ ska ha mest tur i världen :)

Nu är det sovdags ska upp kl 07:15 och köra min sessa till kollobussen.

Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Nina

Håller tummarna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback