Planerna ändrades...som vanligt! Efter a...

2010-07-09 @ 20:48:20

Planerna ändrades...som vanligt! Efter att jag badat med Kicki igår så träffade jag upp Therese, Micke, Joline och Victor och badade en stund till fast denna gång i älta. Efter det åkte jag för att jobba men vi var för många dealers så jag klev och spelade istället och tur var det för jag vann :) 7700 kr blev det och i söndags när jag kom 3a blev det 6600, välbehövligt :) Idag har vi varit och shoppat lite och ätit lunch i Farsta efter det åkte vi ut till lagnö och käkade där. Vi fick finbesök av Karin och Hola :) Nu sitter vi i båten på väg att hälsa på Linda på gällnö. Det r jätte härligt ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback