Att blogga....

2010-06-28 @ 02:54:34

kommer inte riktigt på tal just nu det finns på tok för mycket roligare saker att göra nu när det är så skönt ute.
Har iallafall haft det grymt bra sista tiden. Midsommar helgen har varit helt underbar :) Bilder kommer nog nångång :s. Vi har precis bokat en resa till Åland så vi åker på tisdag och kommer hem på fredag. Barnen och jag åker med Jenny & Leon och Jana & William, Jocke och Mattias kommer på onsdagen.
Har jag berättat att Barnen, Jocke och jag åker till Spanien i Augusti? Ska bli så skönt och så roligt att ta med tjejerna dit, sist Nadja var där var hon 1 år och när Claudia var där sist var hon bara 2 månader så de minns inget. Barnen tycker det ska bli spännande och Jocke med, han har inte heller rest på länge.
Älskar sommarlovet med massa mys med mina älsklingar, tid att umgås, så underbart!
Att jag är sämst på att blogga får ni ta, men vi har det toppen iallafall :)

Här kan ni se lite bilder från den sista tiden (verkar dock som att man måste ha ett facebook konto för att se bilderna, så skaffa det ni som inte har ;)

Claudias födelsedag : http://www.facebook.com/profile.php?id=737106039#!/album.php?aid=246471&id=737106039

Blandade sommar bilder med bl.a skolavslutning, student och Spanien resan: http://www.facebook.com/profile.php?id=737106039#!/album.php?aid=246480&id=737106039

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback