Jippie!

2010-09-07 @ 22:12:12

Jösses vad mycket plugg jag har, undrar lite vad fasiken jag gett mig in på men jag kämpar vidare och hoppas det går vägen. Som ni kanske förstår så kommer det inte att bli så mycket bloggande i framtiden heller då jag som sagt har fullt upp. Som om det inte vore nog så har jag tagit på mig massa jobb, smart tjej. Men jag kunde absolut inte tacka nej eftersom det verkligen är mitt drömjobb. Jag har fått ett vikariat på särskolan där jag tidigare har praktiserat SÅ roligt är jätteglad över det men bekymrad över hur jag ska få allt att gå ihop. Hittar säkert en lösning på det på något sätt. Gruppboendet där jag var på arbetsintervju här om veckan har fortfarande inte hört av sig men det har ju bara gått 1 1/2 vecka, får se hur det blir med det. OM jag mot förmodan skulle få det så vet jag inte riktigt hur jag gör faktiskt, kanske kan få ihop två st vikariat, heltidsstudier och viktigast av allt två barn med allt vad det innebär, men jag vet inte, får prova och se om jag fixar det.

Slutsvamlat nu ska jag fortsätta plugga...
Förresten det går fortfarande bra med viktprojektet, dock har det inte blivit någon träning denna vecka (när fan ska jag hinna klämma in det?).

ANDAS!  Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Nina

Hm, låter lite mycket. Men det fixar du säkert, bara du tar hand om dig själv, tränar och så. :)

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback