Kreolskan (I brist på bättre rubrik)

2011-02-01 @ 18:38:21

Igår efter att jag hade stängt på jobbet så åkte jag och mötte upp Lina och Sara för en middag på Rival innan vi gick vidare för att spela turnering. Det blev ingen framgång för varken Sara eller mig men Lina var kvar när jag åkte hem vid 23, vet dock inte hur det gick för henne.

Idag jobbade jag till kl 16 och åkte sedan hem för att hämta de där tre ikeakassarna med kläder och lite annat som skulle köras till min mor plus att jag skulle hjälpa henne med lite papper. Sedan var det bara hem igen där Jocke hade lagat en god middag och efterrätt, mums. Nu har vi precis ätit middag och ska strax åka till Flottsbro för att titta på Marie som ska åka sitski (heter det så?)

När vi kommer hem vill jag titta på Sofias änglar på kanal5 play, familjen annorlunda samt på spårlöst på tv4 play och så lite rabarberpaj på det, mumma.

Kreolskans gryta med ris


Rabarberpaj

Jag envisas med att ta bilder med min iPhone för att det är så mycket smidigare därav kvaliten.

Nu måste jag skynda mig ner och köpa två stockar snus innan de stänger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback