Så enkelt?

2011-02-20 @ 15:38:13

Trodde ju att det var nåt fel på min dator sedan kom jag på att det kanske bara var laddaren det var fel på så jag skulle precis köpa en ny och testa men den har varit slutsåld så jag har väntat. Nu slog det mig precis att min gamla dator var en HP och att den adaptern kunde funka och det gjorde den, weeee! Varför har jag inte tänkt på det innan? Jaja nu kan jag i alla fall blogga igen. Så enkelt det kan vara ibland och så sparade jag en slant :)

Nu ska jag dock fortsätta med söndagsbestyren och sedan hämta barnen så det får bli mer bloggande sen.

Puss & Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Tack för din kommentar! Vad kul att du kanske skulle vilja beställa tårta av mig :) Det är bara att du hör av dig om du vill ha en tårta så försöker jag fixa alla önskemål! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback