Vardagen

2011-02-02 @ 21:35:43

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jobba 9-17:30. Nästa vecka ska jag ha min första inskoning, det ska bli skitkul :) När jag kom hem från jobbet började jag direkt med att samla massa uscados genom att rengöra toaletterna, fixa tvätten, bädda, diska, dammsuga samt fixa mat. Har efter igår och idag 1276 uscados, catching! Jocke kom hem från jobbet vid 19 då käkade vi lite och tittade på spårlöst på tv4 play eftersom vi inte hann igår, nu är Jocke på hockeyträning och jag spelar Magdas Goodiebag. När det är färdigt så vill jag se familjen annorlunda på tv4play. Det är faktiskt riktigt bra att kolla på programmen på tv4play man slipper all jäkla reklam, så skönt.

Nu blir jag lite orolig, min laptop laddar inte med kontakten i och jag spelar ju, jobbigt om den dör.
Fy fan jag hade verkligen inget kul att skriva idag heller men avslutar med några kloka och fina ord från Hodding Carter:

"Det finns två bestående gåvor vi kan ge våra barn. Den ena är rötter, den andra är vingar"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback