En bra början...

2011-01-05 @ 00:17:00

Bra början på detta år, jag har inte spelat poker på tre veckor men igår åkte jag in och spelade och kom tvåa, catching! :) Så skönt kan jag säga speciellt med tanke på att jag ska ha 30-års fest snart som kommer kosta en slant! Detta resulterade dessvärre i för lite sömn då jag kom hem kl 02:30 på natten och inte kunde varva ner förrän vid 04 och så skulle jag upp och jobba kl 08. Var ändå rätt pigg på jobbet men när jag kom hem kl 17 så däckade jag och tänkte bara sova en kvart, vaknade kl 21 och sitter nu här hur pigg som helst fast jag borde sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Jaja tur att det är en kort dag imorgon så vi slutar kl 15 för jag kommer säkert inte somna förrän vid tidigast kl 03 i natt, suck! Vet att det inte är någon idé att försöka innan för då kommer jag bara ligga och stirra i taket.

På tal om fest då, jag fyller ju 30 år den 18:e och ska ha fest den 22:a så jag sitter just nu och letar isnpiration till dekorationer samt spånar vidare på menyn, åh det kommer bli så bra. Jag har bjudit 60 pers men hade över 80 pers på listan, tyvärr har jag fått sålla bort då lokalen bara är anpassad för 50 pers, funderar på att ev. bjuda de andra också men att de får kommer efter middagen och festa. Fast det känns lite orättvist :s.
Jocke och jag var och provade maskeradkläder igår och har hittat den perfekta till honom, har hittat en till mig också men den är långt ifrån perfekt men jag får ta den om jag inte hittar något bättre, temat är nämligen spanskt/latino :)
Åh vad jag längtar men känner mig samtidigt stressad eftersom det är så mycket som ska fixas och just den veckan jobbar jag mycket, ska försöka se om jag kan ta ledigt på fredagen för att handla och fixa.

Har ingen motivation att lägga in några bilder i bloggen just nu, det kommer när det kommer. Jag bloggar ju mest för MIN skull för att det är roligt att gå tillbaka och titta men jag är lite nyfiken, är det någon som läser?
Skriv gärna någon liten kommentar det vore roligt att veta annars kan jag ju lika gärna lösenordskydda bloggen.

Jag vill gärna ha tips på dekorationer samt något gott vin som inte kostar alldeles för mycket.
Det ska passa till Tapas. Jag dricker ju inte vin alls så jag har ingen aning om vad som är gott.


Kommentarer

Postat av: Malin (Abbe´s sambo)

Hej

Har fått tips om en sida där man kan beställa "billigt" Här kommer den.

www.bodegashop.com

Då vi inte ses så ofta så uppdaterar jag mig genom att läsa här så skydda den inte! Om du gör det skicka mig lösen.

Må så gott

Kramen

Postat av: Noelia

Nej men vad roligt att du läser :) Jag har inte många läsare men det vore kul att veta vilka den lilla skaran är :)

Tack för tipset, ska kolla på en gång!

Kram

Postat av: Nettan

Jag läser:) logga in flera gånger om dagen:) hi hi hi. Kram

Postat av: Noelia

Trevligt! Samma här, jag läser din varje dag :) Men är dålig på att kommentera :s

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback