Mitt år 2010

2011-01-06 @ 16:17:07

En lista snodd av Nettan. Mitt år 2010

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Hmm inte vad jag kan komma på

- höll du några av dina nyårslöften?
Japp slutade röka

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja flera stycken

vilket datum kommer du alltid att minnas?
Den 12:e och 13:e november är två dagar som jag ALDRIG kommer att glömma, tyvärr.

-vad var din största framgång 2010?
Oj har nog inte haft någon direkt framgång i år. Eller jo iofs tog studenten, kom in på lärarutbildningen och fick nytt jobb, det kanske räknas?

- största misstaget?
Hmm vet inte riktigt

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä inget speciellt förutom vanliga förkylningar

- bästa köpet?
Min iPhone tror jag

- vad spenderade du mest pengar på?
Alltid barnen :)

- gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina barn gör mig alltid glad

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010
?
Natteravn bl.a

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ingen aning, gladare tror jag, i alla fall fram tills den 13:e nov

- vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, träffat vänner, rest mer

- vad önskar du att du gjort mindre?
Den här är lätt, STÄDA

- hur tillbringade du julen?
Hemma hos Jockes MaPa och hos Sofia & LG

- blev du kär i år?
Japp nykär :)

- hur många förhållanden hade du i år
?
Ett

- favoritprogram på tv?

Solsidan

- bästa boken du läste i år?

Minns inte :s

- största musikaliska upptäkten?
Huh?

- något du önskade dig och fick?
Japp en kamera

- något du önskade dig men inte fick?
Nope

- vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Blev väckt med frukost på sängen och hade lite folk hemma

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre ?
Japp, radera den 12 nov

- hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tråkig som fan

- vad fick dig att må bra?
Mina barn

- vem saknade du?
Mina barn saknar jag varannan vecka

- den bästa nya människan du träffade?

Har flera, men Jana och jag hittade varandra på skolresan till Riga. Underbara människa! <3
Samt mina nya arbetskamrater :)

- årets sötaste?
Barnen såklart

- årets hetaste?
Jocke såklart!

- årets största kärlek?
Min familj

- årets besvikelse?
Börjar bli tjatigt men den 12:e nov samt radhuset vi inte fick

- årets bästa?
Mina tjejer är ALLTID årets bästa :)

- årets snällaste?

Barnen, Jocke, släkt och vänner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback