Ny desig = motivation?

2011-01-30 @ 19:56:21

Japp nu har jag en ny design tänkte att det kanske ger mig lite mer motivation att blogga. Jag skulle vilja vara bättre på att blogga men hittar inte riktigt tiden. Jag är sån som vill göra saker ordentligt och om jag inte klarar det så gör jag det inte alls. Har t.ex fortfarande "ångest" för att jag inte lagt in bilder från Spanien i somras. Men nu lägger jag det bakom mig och börjar om från början, deal? Skulle mycket hellre vilja lägga in kortare inlägg flera gånger om dagen istället för långa inlägg då och då. Ska försöka bättra mig.

Det har hänt en hel del sista tiden, vi har bl.a köpt radhus dit vi flyttar den 1 mars och så har jag fyllt 30 år och haft en jätterolig fest. Jag fick så otroligt mycket fina presenter så jag har massor att se fram emot. Jag fick bl.a 2 st presentkort på Åhlens, ett presentkort på Kicks, presentkort på en tatuering, biljetter till 6 musikaler, smycken, 2 st presentkort på massage, prydnadssaker, en Mulberry väska m.m

Radhuset: http://www.bukowskismaklarbyra.se/obj/popImages.php?gid=OBJ16566_1095301609
Det är som sagt en del att göra men det ska bli roligt att lägga in före och efter bilder här. Vi kommer att ta det rätt lugnt med renoveringarna, det får ta den tid det tar.

Snart börjar solsidan men först ska jag försöka hinna lägga in lite bilder från festen. Det kommer finare bilder när jag fått dom på skiva av Lina, hon hade sin proffskamera och tog jättemycket fina bilder.

Kom på att jag kan göra så här istället för att lägga ut bilder en och en, här finns alla bilder:
http://www.facebook.com/album.php?aid=361940&id=737106039&l=67682caf7f

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback