VI SKA FLYTTA TRALALAAAA!

2011-01-12 @ 22:53:12

Wohooo om inget händer innan imorgon kl 10 på morgonen så ska vi skriva på papper och flyttar in radhuset den 1 mars. Fy fan vad nice! Det finns en del att göra i radhuset såsom att lägga nya golv och måla. Nytt kök och badrum vill vi ha också men det är ju det som är dyrast så det får blir ett framtidsprojekt.
Ååååh det ska bli så kul att fixa och göra fint, ska försöka att inte stressa med allt, vi har ju tid på oss ska ju bo där läääänge hoppas jag. Jag är sån som vill ha allt fixat helst igår så jag kommer förmodligen stressa upp mig för att allt inte är perfekt. Men jag har lovat att göra mitt bästa för att inte stressa upp mig.

Nu ska jag sova sött, den här veckan har varit riktigt tuff, är fullkomligt slut när jag kommer hem från jobbet.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback