Nemas problemas

2011-05-21 @ 00:32:17

Knölen jag tog bort visade sig vara Fibroadenom: En godartad tumörform som förekommer framför allt hos unga kvinnor, så jäkla skönt!

Kontakfamiljsmötete gick bra och nu väntar vi på att de ska komma hem och besöka oss.

Imorgon har tjejerna dans & teateruppvisning mellan kl 15-18:30. Efter det bär det av till Lagnö för att fira Lotta och sedan kanske en båttur i nya båten :)

I måndags blev jag utsedd till:

VECKANS MEDLEM:
En gång i tiden rankad som Sveriges bästa kvinnliga pokerspelare och vem kan glömma glansdagarna i HeyHoneys !? Den här veckan lyckades charmtrollet från Bagis vinna 2 turneringar på raken och dessutom ett paket till Alicante! Stort grattis Noelia, du är veckans medlem och spelar gratis på fredag!

Veckan har varit hektisk som vanligt och det händer saker hela tiden. Speciellt en grej som hänt som jag får skriva om om ett par veckor när allt är klart. Vet ju inte riktigt vilka som läser så jag måste vara lite hemlig :)

Det har även blivit klart att jag blir handbollstränare till Tumba F03 från och med augusti, det ska bli jättekul!

Shit jag har alltid så mycket intressanta saker att skriva om, eller inte. Haha kände att jag behövde skriva något i alla fall. Snark snark. Hoppas ni inte hann somna ;)

Nu ska jag sova, natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback